Tuesday, June 18, 2013

Rindu woi!

rindu nak join charity event lagi. selalu aku just tengok alam maya and tolong mana mampu buat alam maya je. tapi there's once aku dapat join buat charity. such a nice experience i must say.

tadi dok scroll facebook, ternampak gambar-gambar kitorang. tetibe rasa macam nak buat lagi. tapi aku tak suka nak join kalau charity even besar-besar ni. i is pemalu uols. kang mati kejung kan. masa charity aritu pun bukan aku bercakap dengan orang lain sangat. memang cakap dgn kawan-kawan aku yang lain je. bukan velagak tapi kang aku takut kot banyak cakap kang, orang benci.

aku ade kawan-kawan yang rajin nak join benda-benda macam ni. charity ni kena cari orang yang betul-betul ikhlas nak buat. pastu orang yang jenis tak bekira kerja. kalau kau pegi charity dengan manusia jenis nak bekira kerja segala, baik lupakan. nanti penat dapat, sakit hati pun dapat.

kalau ada kesempatan, nak join lagiiii... 

No comments: