Sunday, June 30, 2013

Bukan suka-suka tapi...

Lately ramai pulak tegur aku kata aku takut sikit compared to before. Takut dengan bff aku. Baba sendiri pun tegur. Kekadang benda ni happen naturally. Aku bukannya suka-suka nak berubah jadi penakut. Ala! Penakut its not the word sebenarnya. More to respect.

Bff aku ni, whatever dia tegur aku, dia tak buat. Ie: dia cakap jangan membazir, dia sangat cermat ok. Banyak benda aku belajar dari dia. Specially when it comes to family.

Aku ni jenis klu marah, aku sembur tak fikir 2 kali. Aku pakai boh je. Kekadang benda tu da terang-terang viadap. Beliau ni la yang dok tegur aku. Kekadang tu aku sampai gigil-gigil sebab tak dapat lepas marah. Dia pun da taw aku jenis gitu. Memang tak dapat la aku nak pegang phone segala time tu.

Ada yang pelik sebenarnya. Ye la, kalau yang kenal aku mesti taw moody aku macam mana. Tapi dia boleh control aku. Muahahaha.. Sekarang macam banyak benda aku nak buat, aku akan tanya dia dulu. Bukanlah feeling dengar kata sangat, tapi tak suka gaduh sebenarnya. Baik tanya dulu.

Semalam ada termerepek sat kat twitter. Dapat bbm beliau suh delete tweet tu, menggelupur aku delete. Bhahaha.. Honestly, dia lagi garang dari aku. So aku terpaksa turun takhta.. Tapi macam aku cakap, kau nak tegur orang, tapi kalau kau rasa kau pun akan buat benda sama, better tak payah tegur. Orang tak respect kau, instead orang ngutuk kau belakang-belakang.

Ok nak siap-siap nak pergi bayar hutang. Nanti sambung bebel lagi. Bye!
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments: