Monday, June 24, 2013

baba saya kuat

baba was admitted last saturday due to high fever. honestly, im emotionally down. terasa macam lost je. tak sampai hati nak tengok baba macam tu. ba, if i could, i wanna take all ur sickness ba. biar akak sakit dari tengok baba derita macam tu.

kadang-kadang orang tengok aku macam takut-takut nak tengok baba segala. no, aku bukan takut. tapi aku tak sanggup. there is a different between that.

his words to me, his concern even though tengah sakit, semua tu buat aku lemah. berkat support adik beradik, kawan-kawan rapat yang sentiasa support aku, Alhamdulillah, aku ok sikit.

last thursday, i got a text from my sister. berita sedih. mak long aku meninggal. sayu rasa hati. aku terus mintak izin nak balik. ikutkan baru sejam aku kat office. bos bagi permission, terus fetch my bff. told him that im not in a good condition for long distance drive and lucky me dia dapat EL jugak.

terfikir jugak dugaan macam ni, sebenarnya semua benda yang jadi ni ada hikmahnya. dalam keadaan sekarang ni aku sedar siapa kawan. adik beradik bersatu.

Ya Allah, sesungguhnya Engkau Maha Besar. Kau sembuhkan lah penyakit baba ku ini. Amin....

No comments: