Monday, July 25, 2011

korang rasa tak apa aku rasa?

aku sedih sangat harini.
serious, rasa macam tak boleh blah langsung.
nak kata Im too excited for this, tak juga.
sebab orang tua-tua cakap, buat apa-apa jangan teruja sangat.
sebab takut tak menjadi apa yang kita plan.
tapi aku yang tak excited pun kena juga :(

aku dapat call,macam-macam requirement.
mula-mula aku layan,aku try provide semua benda diorang minta.
tiba-tiba harini dia call cakap tak dapat tolong.
for real, aku tersangat sedih. aku rasa macam nak jerit kuat-kuat.
aku tak boleh nak lepas perasaan ni.
sedih tahap maksimum.
akhirnya, aku menangis sorang-sorang.

aku rasa, today is the end.
lepas ni aku dah malas nak try.
I wish someone is here to lend me the shoulder to cry on.
terlalu sedih. sungguh, aku tak sedih sebab plan tak jadi, tapi sedih apa yang aku tahu harini.
apa nak jadi lepas ni Ain??
takpelah, aku tahu, Allah sentiasa bersama orang yang sabar.
ni dugaan yang aku kena tempuh. itu nasib aku.

:'(

No comments: