Thursday, April 28, 2011

campur,tolak,darab,bahagi

semalam emo je seharian.
Maybe pasal apa jadi kelmarin kot.
Seperti biasa, sampai office je kena tunggu minah dua orang tu.
So camwhore je la sensorang dalam kereta.


So semalam melayan la emo tu.
Tetibe dapat berita gumbira!
Dorang cakap jadi plan nk gym.
Kelakar pun ada semalam.
Sebab kitorang do everything.
Tapi aku biasa la, semangat lebih.
Sampai time, aku malas! hikhikhik..

Before gym tu aku ajak lepak dulu.
Malu kot terus2 nak gym!
Haruslah aku nak semangat2kan.
Kitorang tunggu macam agak2 ramai yg gerak dari office.

Jue tengah melayan orang yg sebuk2 nak call after office hour.

Dua perempuan ni macam gossip machine

So this is the pool
Lepas da agak2 clear, baru kitorang pegi alih2 kereta ke depan.
Creepy kot kalau park kat belakang.
Haritu farah yg rajin tu tak tuka parking,kitorang masing2 mcm buat keje laju2!
So lepas da settle tu semua kitorang memulakan mission.
Da la time tukar baju ada incident memalukan.
Aku tengah cakap dgn sarah

me : beb,ok tak kalau aku pakai baju merah tp seluar purple?
Suara : boleh la cantik. Mesti kelakar.
me : kau ni jangan la main2. cakap betul2 bole tak?
suara : I cakap betul2 lorh.

aku da mcm, apekah?
kenapa suara sarah berubah??
sekali tukang jawab tu budak cina ok!
seriously aku malu sebab aku fefeeling rihanna kat dlm toilet.
pengaruh media melampau.

So start dengan gym.
kitorang buat stretching dulu.
yela, rajin bersenamkan.
nanti tak pasal2 putus urat pulak. terus cacat. *simpang malaikat 44*

Sarah yg paling semangat!

Cik Jue



tapi sarah semangat lebih, terus naik treadmill ok!
cayok cayok sarah!
Aku yakin kau boleh.
Malaysia boleh! *tetibe! lempang muka laju2 please!*

So lepas gym kitorang ke sauna.
best kot sauna office ni..
perak habiskan? mau tak? 4 tahun aku keje sini, sekali pun tak pernah masuk kot.
tapi macam da feeling2 kat dalam tu, terus lupa nak snap2.
lama gak la kitorang kat dalam.

si sarah ni dia pantang sikit nampak benda2 pelik.
kitorang memula tu mana taw macam mana nak on.
aku da on plug kat luar. masuk2 tak rasa pape ok.
biasa la darah muda, baru on 2 minit mmg la tak rasa.haha!
sekali kat tepi2 tu ada mcm tong dorang letak batu sungai tu.
aku bajet arang. tapi aku mcm, apekah arang nk bakar kt situ ke?
mau terbakar kitorang!
rupa2nya farah pun pikir benda sama.
dia betul punya tak boleh blah.

farah: beb, aku rasa kena bakar la arang tu. kau pegi amek lighter.
me: kau biar betul? tak terbakar ke??

nasib tak bongok sangat kan.
sbb tetibe terasa mcm panas2.
pastu ada la bekas air dia sediakan dengan senduk.
sarah da dpt memang suka la dia.
sikit2 dia siram. makin lama makin melampau panas.
aku da peluh sakan. sarah plak complain tak panas.

sarah da start panas,aku da agak mesti dia hyper lepas ni.
macam2 benda keluar dari mulut dia.
nak makan durian dalam sauna la apa la.
so mcm da agak2 lama,kitorang terjun pool terus.
heaven!


No comments: