Wednesday, April 27, 2011

Asyik tergigit je..

Semalam time tengah lunch,aku hyper semacam.
Entah,lapar je rasa..mulut ni tak berenti ngunyah!
So Jue pass kat aku nachos. My fav!
Aku memang jenis kalau makan keropok macam tu mesti nak kunyah laju2.
Tetibe boleh tak,aku tergigit lidah!
Sentap terus. Berair mata terus!
Aku rasa macam tak sakit sangat tapi terkejut.
Betul punya terkejut!

Sekali lap-lap la pakai tissue. Berdarah ok.
Sentap! Terus letak tepi nachos tu.
Aku da macam nak emo2.
Farah boleh pulak cakap "bukan ke orang cakap kalau tergigit lidah,petanda tak baik??"
Aku da macam "watdefish???"
So memang betul la,aku dilanda dugaan semalam.

Tetibe bole x pagi ni aku tengah makan chewing gum sementara tunggu si Farah ngan Sarah,aku tergigit pulak bibir aku.
Terus rasa nak lempang muka aku laju2.
Apakah nasib ku??
Lidah yg tergigit tu still rasa sakit2 and kebas2 :(
Tak taw what should I do.
Da la harini rasa mcm miserable je.
Haihhhh... Ok done..
Nak pergi gym!! Yeay! Hujan lebat pulak..harap2 semua orang balik awal,supaya aku boleh swimming .

P/S: semalam time lunch kitorg layan live band..
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments: