Tuesday, April 26, 2011

Ada duit susah,takde duit pun susah

Aku rasa semua orang ada masalah duit..
Ok mungkin tak semua la,tapi boleh kira at least orang tu mesti penah through hard time kan?
Tapi aku pelik la dgn sorang minah ni.
Dia selalu kata takde duit..
Seriously aku paham,aku pun kadang2 ada masalah.
Tp aku pelik kalau every single time takde duit..
Nak kata tak keje,ada keje tetap..
Bagus lagi keje dia..
Tapi entahlah..

Well,the story starts here..
Dia ni ada kete so kawan dia tumpang dia..
So si kawan ni selalu la bagi advance sbb dia kesiankan si minah ni..
Tapi tu la lumrah manusia kan,da bg betis,nak peha pulak..
Kesian aku tengok kawan dia ni..
Sampai satu masa,dia sendiri tak berduit nak pegi keje semata2 nak cover advance minah ni..

So aku pun rasa,maybe kawan dia ni patut buat something before benda jadi lebih teruk kan..
Tapi serious la,aku kesian kat kawan dia ni..
Agak2kan,kalau orang macam ni..
What should we do eh?
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments: