Friday, February 18, 2011

Sakit dan sakit lagi dan lagi dan lagi....

I'm sick again..Yes I am!
masuk skrg ni da entah kali ke berapa ratus tah aku saket..
azab ok! aku batuk² tahap kritikal..
pastu malam² temperature aku naik mendadak..
Ececeh... ada macam doctor x?
Kawan² aku bising suh pegi klinik..
aku rasa kalau aku pegi klinik lagi..silap² doctor pulak yg sakit hati tgk muka aku..
ubat tak yah cite la.. Da mcm kilang ubat da bilik aku tu...tersusun...

Macam ni la byknya ubat² itu.. Kenyang makan ubat je..

So akibatnya, aku tidur tak lena..
Kejap² bangun.. Padahal sebelum tidur da makan ubat batuk dengan harapan lena..
Memang harapan je la.. haha!
End up aku tetap terjaga every 2-3hours.. Siap kira.. Hebat..
So hari ini bertambah-tambah moody bila ada orang yang betul-betul buat aku marah..
Serious nonsense gila org perangai macam ni..

Tapi still aku buat-buat happy gelak..
Padahal dalam hati.......Tuhan aje yang taw!




Adalah huduh klu buat muka mcm ni...


Mcm ni la perasaan ku...

So harap² cepat lah aku sembuh supaya aku boleh berjimba dengan tenang..haha

No comments: