Wednesday, November 3, 2010

Untitled

Aku sedih, terasa, sentap..
And yes I am stupid..
Benci gila ada perasaan macam ni..
Aku tak taw kenapa aku emo..
Adakah sebab punca dari tido pukul 3pagi dan bangun pukul 7.40 pagi?
Atau aku memang boleh digelar minah sentap?
Dah lah.. Malas nak pikir..
Aku taw balik ni,aku nak tido!

Semalam adalah sangat regret sbb keluar!
Tapi apa boleh buat,perut lapa tahap keluar lagu hindi kan..
nak tak nak kena pegi gak :(
tapi tetap menyesal sbb pegi sbb sekarang aku mengantuk..
plus aku sangat emo!
sumpah tak best..
yer la,da lah ngantok lepas tu org buat kau emo.

ok fine, entry ni pasal aku ngantok.
dan mungkin sikit emo..
tah hape2 kan..
ok la bye!

No comments: