Wednesday, September 22, 2010

rindu

aku tak taw aku rindu dia atau sekadar terasa kosong dalam hati. aku tak nafikan 2 bulan memang sekejap tapi cukup untuk mula rasa sayang. cuma aku bernasib baik kitorang tak lama sekurang2nya aku tak menderita hilang dia. dan mungkin aku patut berterima kasih dengan pengalaman yang ada. aku limit kan sayang aku supaya aku tak kan jatuh terus terduduk. cuma aku mengaku aku kadang rindu dengan gurauan2 kami. semoga dia bahagia dan gembira dengan keputusan drastik ni.. dan terima kasih untuk dua bulan.. lolipop heart shape tu masih tak bersentuh dan selendang tu masih ada dalam wardrobe aku. cuma jodoh je yang da takde. hehe..

No comments: