Thursday, August 26, 2010

16 ramadhan

harini da masuk 16 ramadhan.maknanya tinggal 14 hari je lagi kita nak merasa kemeriahan ramadhan yg dtg setahun sekali. aku tak pasti kenapa,sejak dah abis sekolah kemeriahan tu kurang. tak sama macam dulu. sedih sebenarnya bila ingat masa dulu2. cewahh.. mcm la 20 tahun lepas punya dulu kan. hiks! tapi tahun ni pelik sikit. selalu baru seminggu puasa, da serupa nak meletup rumah tu, budak2 main mercun la apa la. tahun ni takde da. maybe suma da insaf kot. tak pun sebenarnya kawasan rumah aku tu da ketandusan budak2 ke? hehe..

aku tak prepare apa2 lagi pun for raya. aku rasa ada org yg da penuh almari dengan baju raya. aku? bukak la almari aku klu ada baju baru. hehe. aku bukan gemor sangat nak berbaju kurung. abis2 pun pagi raya yo yo la kan pakai baju kurung. tepek sane sini mekap pastu tunggu pukul 2-3 pm,confirm da melayang. rasa mcm nak beli selipar baru la. owh ya,aku tak minat heels whatsoever yg sangat gegirl tu kan. aku minat selipar. so adalah lebih manis berselipar jepun di hari raya kan. at least better dari sport shoe. muahaha..

tapi kekonon nak merasa pakai kebaya. wahhh.. tiba2 kau. tapi nak buat mcm mana, lemak2 terkumpul ni mcm tak nak bagi aku berkebaya kan.. iskk.. jahat betul lemak2 ni. ehh.. lemak pulak jahatkan padahal sendiri tak reti2 nak diet kan. pastu org ckp gemok,marah.. haha.. ok da kelaut.. bye~

No comments: